Cercuri de performanță (IQ Academy)
Pregătire pentru olimpiada de informatică la clasa a noua
Pentru anul școlar 2025 - 2026 oferim "Cursul de algoritmi și programare", adresat elevilor de clasa a noua care doresc să se pregătească pentru olimpiada de informatică. Se pot înscrie doar elevii care au terminat clasa opta (la final de an școlar 2024-2025).
Cursul se va ține onsite (adică cu participare fizică), în cadrul sediului Nerdvana 2.0 (adresa exactă o regăsiți aici). Pentru elevii care nu pot participa fizic întrucât nu sunt din București, cursurile sunt transmise prin sistem live de teleconferință. Astfel, asigurăm interacțiunea cu aceia care vor învăța la distanță.
Instructorul cursului va fi Teodor Plop.
Cercul este o continuare a cursurilor de anii școlari trecuți. Așadar, nu va exista o perioadă de pre-curs și nu va mai exista un test de admitere. Totuși, ne așteptăm ca elevii care s-au înscris să își fi însușit programa olimpiadei de informatică, gimnaziu.
Cursul efectiv va începe pe 9 octombrie 2025 și se va desfășura în ziua de joi a fiecărei săptămâni, în două grupe. Prima grupă se va desfășura în intervalul 09:00 – 11:00, iar a doua grupă se va desfășura în intervalul 17:30 – 19:30. În funcție de evoluția situației curente, programul poate suferi modificări. Fiecare grupă va avea maxim 20 de elevi, în total 40 de elevi.
Costul este de 160 lei / ședință.
Înscrie-te acum! Termenul limită pentru înscrieri este vineri, 26 septembrie 2025.
Parteneri educaționali ai acestui cerc
Modul de desfășurare al cursurilor
pe durata anului școlar 2025 - 2026
Perioada de înscriere

Cercul pe durata anului școlar

Proiect final
Alte informații legate de desfășurarea cursurilor
Lecțiile acestui curs acoperă programa de olimpiadă de informatică, dar nu se opresc aici, scopul final fiind de a forma minți algoritmice și a crea informaticieni cu cunoștințe de bază complete. În acest sens evităm “dopajul” (predarea în avans a unor cunoștințe, fără a preda prerechizitele necesare, în scopul obținerii unor rezultate mai bune la olimpiadă).
Lecțiile sunt împărțite astfel încât să acopere anul școlar în ritmul de o lecție pe săptămînă, circa 40-44 de lecții. Fiecare lecție durează până la două sau trei ore. Unele lecții sunt concursuri cu participare de acasă, ele dublând lecția din acea săptămână.
Lecțiile predate vor fi disponibile electronic, ca pagini web, în cadrul platformei Nerdvana Education. În acest fel vom avea transparență. Toată lumea, inclusiv părinții, vor ști ce facem noi aici. De asemenea ușurează munca elevilor, nemaifiind obligați să noteze totul în timpul orelor de curs.
Acordarea bursei de studiu a
partenerilor Globant
Anul acesta, partenerii noștri Globant vor oferi burse parțiale de studiu (50% din costul unei ședințe) unora dintre elevi, pe baza activității la cercuri. Bursele vor fi acordate în urma analizei individuale a fiecărui elev. Vom ține cont de următoarele:
- participarea activă la cursuri Nerdvana 2.0;
- rezultatul obținut în cadrul testului de admitere;
- situația materială a familiei elevului ce aplică;
- apartenența la o școală privată sau de stat;
- rezultatele elevului la alte concursuri sau activități extrașcolare;
Bursa va fi acordată pe întreaga durată a cercului de performanță, dar ea poate fi retrasă înainte de finalizarea cercului în următoarele condiții:
- beneficiarul renunță prematur la cursurile pentru care este acordată bursa de studiu;
- beneficiarul nu mai dorește să primească bursa de studiu;
- beneficiarul nu mai îndeplinește unul sau mai multe din criteriile pe baza cărora i-a fost acordată bursa;
- beneficiarul nu menține un nivel ridicat (nu se prezintă la cursuri, nu este activ la cursuri, nu rezolvă temele sau nu participă la testele anunțate);
- cercul de performanță se încheie brusc, în urma unor evenimente neprevăzute. Toți beneficiarii vor fi înștiințați de acest lucru prin
email.
Instructorul cercului IQ Academy
la clasa a noua, anul școlar 2025 - 2026
Teodor Plop
Programator în lumea jocurilor video și olimpic național la informatică, Teo crede că e important ca toți tinerii să își dezvolte abilitățile de programare. Dacă îl întrebi ce face, poți primi oricare dintre cele două răspunsuri: "codez ceva la joc" sau "sunt într-un joc".



