Pentru a câștiga timp, recomand ca fiecare student care participă la acest curs să parcurgă următorii pași:

Instalare CodeBlocks

Chiar dacă nu face parte din scopul cursului în mod direct, este bine să aveți programul instalat în cazul în care va fi nevoie să dăm exemple simple folosind C++:


Unity 2021.3.x

  • Începeți prin a descărca Unity Hub.
  • Apoi mergeți în secțiunea Installs -> Install Editor
  • Instalați versiunea 2021.3.x
    • Dacă nu găsiți versiunea acolo, accesați Arhiva Unity și descărcați tot prin Unity Hub


Visual Studio / Rider

Avem nevoie de un IDE pe care să-l folosim pentru C#. Recomand Visual Studio, pentru că poate fi selectat ca opțiune de instalare împreună cu Unity.


Cont Unity

Trebuie să aveți un cont de Unity, pentru a putea accesa magazinul lor de resurse pe care le putem folosi în dezvoltarea jocului (exemplu: imagini, sunete). Intrați pe site și asigurați-vă că aveți un cont. Autentificați-vă cu acest cont și în Unity Hub.


GitHub Desktop

Vom folosi un tool de versionare, ca să ne fie mai ușor să ne uităm peste proiectul fiecăruia dintre voi. În orice caz, versionarea este un proces cu care este foarte bine să vă obișnuiți de pe acum, pentru că este prezentă în 100% din ocazii în industrie.

Îl puteți descărca de aici: GitHub Desktop.


Cont GitHub

Trebuie să aveți un cont de GitHub, ca să puteți încărca proiectul vostru pe platformă. Astfel vom avea cu toții acces la cod și ne putem delecta cu jocurile făcute de voi. Pe lângă asta, este important să aveți activitate pe platformă, vă puteți încărca toate proiectele de care sunteți “mândri”.